W ramach programu Google Ad Grants, prawie każda organizacja non-profit może mieć dostęp do 10 000 dolarów miesięcznie w formie budżetu reklamowego przez nieokreślony czas.
Czym jest reklama Google Ad Grants?
Z reklamami tekstowymi Google spotykamy się na co dzień w czasie korzystania
z wyszukiwarki Google. Sponsorowane linki pojawiają się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu określonych fraz przez użytkownika. Zazwyczaj są to pierwsze dwa lub trzy wyniki wyszukiwania.
Reklamy Google Ads różnią się od organicznych wyników jedynie dopiskiem 'reklama’ obok linku do strony.
Jakie są korzyści Google Ads dla organizacji?
Dzięki programowi możesz otrzymać dofinansowanie, które zwiększy Twój budżet reklamowy o prawie 40 tys. zł miesięcznie!
Taki budżet reklamowy: wzmocni ruch na stronie organizacji, co w efekcie przełoży się na
- łatwiejsze szerzenie inicjatyw organizacji,
- pozyskiwanie nowych odbiorców,
- skuteczniejsze dotarcie do wolontariuszy i darczyńców.
Kto może skorzystać z dofinansowania?
O konto Google dla Organizacji Non-Profit może ubiegać się organizacja non-profit prowadząca działalność charytatywną, mająca dobrą opinię, posiadająca aktualny statut oraz odpis z KRS. Organizacja nie musi posiadać statusu OPP.
Jak otrzymać Google Ad Grants?
Nasz partner – Webup! pomaga w pozyskaniu grantu i obsłudze konta oraz oferuje dostęp do dodatkowych narzędzi, takich jak kursy i szkolenia z zakresu fundraisingu i marketingu online.
Za pośrednictwem Webup! z Google Ad Grants korzysta już 1.000 organizacji.
Więcej informacji udziela
Konrad Wójcik
e-mail: konrad.wojcik@instytut.lodz.pl