Zapraszamy na dwudniowe bezpłatne szkolenie „Marketing internetowy dla podmiotów ekonomii społecznej”. Szkolenie poprowadzi Maria Jaraszek.
Termin: 22 marca (środa) – 23 marca (czwartek), godz. 9-17
Miejsce: 11 Muz, Piramowicza 11/13, Łódź
Kto może wziąć udział w szkoleniu?
Zapraszamy przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej (fundacji i stowarzyszeń prowadzących działalność gospodarczą i/lub aktywną działalność odpłatną pożytku publicznego, spółdzielni socjalnych i spółek non profit) zarejestrowanych na terenie Łodzi.
W szkoleniu mogą wziąć udział członkowie zarządów, pracownicy, współpracownicy i wolontariusze organizacji.
Skrócony program szkolenia:
- Marka mojej organizacji a marketing internetowy
- Strona www – wizytówka Twojej organizacji
- 6 zasad dobrej strony www w praktyce
- E-mail marketing: jak zacząć i kontynuować
- Piszemy skuteczny mailing
- Rewolucja social media
- Komunikacja w social media
- Monitoring marki w internecie
Szczegółowy program szkolenia (pdf)
Prosimy, aby uczestnicy szkolenia mieli ze sobą laptopy.
Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniu?
- Poznasz kanały i narzędzia marketingu internetowego.
- Dowiesz się, jak zarządzać swoją marką w sieci.
- Zdobędziesz wiedzę na temat social media i e-mail marketingu.
- Dowiesz się, jak komunikować się z odbiorcami.
- Poznasz skuteczne narzędzia monitoringu.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma książkę Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy.
Jaki jest cel szkolenia?
Poznanie w teorii i praktyce narzędzi marketingowych w Internecie.
Szkolenie poprowadzi:
Maria Jaraszek – Pr-owiec z zawodu i zamiłowania. Skończyła Media & Communication Studies na University of Wolverhampton oraz Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną na Uniwersytecie Łódzkim. W trakcie studiów zrozumiała, że dziennikarstwo nie jest dla niej, więc zajęła się public relations. Doświadczenie zawodowe zbierała w instytucji państwowej i łódzkich agencjach PR. Koordynowała m.in. ogólnopolską kampanię edukacyjną 5 porcji warzyw, owoców lub soku. Finalistka PRotonów 2014 – nagród dla najlepszych PRowców w Polsce. Członkini zespołu ds. kampanii społecznych przy Polskim Radiu.
Obecnie zajmuje się promocją, marketingiem i PR. Zarządza komunikacją w INSPRO. Była m.in. odpowiedzialna za kampanię „Dick Dobrowolski, czyli how to spin, how to win„, która otrzymała Złotego Spinacza – prestiżową nagroda PR. Jest również związana z inicjatywą Obywatele decydują w ramach której współprowadziła kampanię „Obywatele decydują – Dość olewania”.
Zgłoszenia:
Aby zgłosić się na szkolenie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i dostarczyć go do organizatora do 17 marca 2017 r., godz. 12.00. Formularz można dostarczyć osobiście do siedziby InstytutuO na ul. Pomorskiej 40 w Łodzi, pocztą tradycyjną (pod uwagę będzie brana data dostarczenia przesyłki), pocztą elektroniczną na adres e-mail karolina.fijolek@instytut.lodz.pl lub faxem na numer: 42 630 17 49.
Do pobrania: formularz zgłoszeniowy (doc)
W przypadku dużej ilości zgłoszeń Organizator zastrzega sobie prawo do zaproszenie max. 2 osób z jednej organizacji.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z Karoliną Fijołek: karolina.fijolek@instytut.lodz.pl, tel. 512-034-281; 42 630 17 49