Od dn. 10 stycznia 2022 r. przyjmujemy wnioski o udzielenie przedłużonego wsparcia pomostowego finansowego.
Nabór ma charakter ciągły. Wniosek o udzielenie przedłużonego wsparcia pomostowego należy złożyć nie później niż w 5 miesiącu, licząc od dnia podpisania umowy o udzielenie wsparcia pomostowego.
Wniosek o udzielenie przedłużonego wsparcia pomostowego należy złożyć wraz z następującymi załącznikami:
- dokumenty umożliwiające ocenę sytuacji ekonomicznej Beneficjenta pomocy;
- oświadczenie Beneficjenta pomocy o:
- niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
- niezaleganiu z uiszczaniem podatków,
- braku zobowiązań z tytułu zajęć sądowych i administracyjnych i nie toczeniu się przeciwko Beneficjentowi pomocy postępowania sądowego, egzekucyjnego lub windykacyjnego dotyczącego niespłaconych zobowiązań;
- nieotrzymaniu innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowalnych lub tego samego przedsięwzięcia, na realizację którego jest udzielana pomoc de minimis;
- nie zawieszeniu bądź nie wyrejestrowaniu działalności gospodarczej (jeśli dotyczy) lub o nie zawieszeniu działalności odpłatnej oraz o nie znajdowaniu się w stanie likwidacji;
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis;
- oświadczenie o wielkości uzyskanej pomocy de minimis w okresie 3 ostatnich lat podatkowych.
Wnioski należy składać osobiście lub drogą pocztową na adres Realizatora Projektu:
Fundacja Instytut Spraw Obywatelskich, ul. Pomorska 40, 91-408 Łódź