Instytut Spraw Obywatelskich jest jedną z większych organizacji pozarządowych w Łodzi. Prowadzi Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej Centrum KLUCZ. To miejsce, w którym osoby, które chcą łączyć działalność społeczną z zarobkową znajdą pomoc w realizacji swojego planu. Doradca marketingowy jest jedną z osób, która im w tym pomaga. Dołącz do naszego zespołu!
Czym zajmuje się doradca marketingowy?
Doradca marketingowy pomaga klientom w lepszym komunikowaniu się ze otoczeniem, a za tym idzie, powiększaniem zysków.
Doradca:
- diagnozuje potrzeby klienta,
- planuje z klientem działania i ich oczekiwane efekty,
- pilnuje, żeby plan działania został wdrożony – głównie poprzez prowadzenie spotkań doradczych z klientem, a także wykorzystując dostarczane przez OWES narzędzia (szkolenia, warsztaty, wsparcie finansowe itp.).
W czasie swojej pracy doradca współpracuje z innymi doradcami oraz instytucjami zewnętrznymi w celu jak najlepszej realizacji planu działania.
Kto jest klientem?
- osoba indywidualna lub grupa osób, które zainteresowane są realizacją działań społecznych w formie organizacji pozarządowej (fundacji/ stowarzyszenia/ spółdzielni socjalnej/ spółki z o.o. not for profit),
- istniejąca już organizacja pozarządowa (fundacja/stowarzyszenie), spółdzielnia socjalna, spółka z o.o. not for profit), która chce się rozwijać i zwiększać swój wpływ na otoczenie.
Jaki zakres obejmuje doradztwo marketingowe? Wsparcie w:
- Tworzeniu/modyfikacji strategii marketingowej organizacji;
- Przygotowaniu oferty sprzedażowej;
- Kształtowaniu polityki cen i optymalizacji kosztów;
- Obsłudze klienta;
- Analizie konkurencji;
- Przygotowaniu materiałów promocyjnych;
- Komunikacji w mediach społecznościowych;
- Doborze kanałów promocji;
- E-mail marketing;
- Public relations.
Jakie są nasze wymagania wobec kandydata?
- Wykształcenie wyższe (z zakresu marketingu) lub posiadanie minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego w tym zakresie;
- Umiejętność przekazywania wiedzy;
- Znajomość narzędzi marketingowych, w tym Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics;
- Doświadczenia w ramach social media marketingu;
- Dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne,
- Dobra znajomość specyfiki procesów sprzedaży i marketingu;
- Inicjatywa, kreatywność, niestandardowe i twórcze pomysły,
- Umiejętność pracy w zespole;
- Wysoka motywacja do pracy;
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy?
- Umowa o pracę (w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy).
- Elastyczne godziny pracy.
- Dobrą atmosferę pracy.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznym zespole.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Perspektywy rozwoju zawodowego.
Praca stacjonarna w Łodzi i wyjazdowa do klientów z terenu województwa łódzkiego, w szczególności powiatów: m. Łódź, zduńskowolski, łaski, pabianicki, łódzki-wschodni, tomaszowski, rawski, opoczyński.
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV oraz krótki list motywacyjny do dnia 25 stycznia 2023 r. na adres e-mailowy: ilona.pietrzak@instytut.lodz.pl (z tytułem wiadomości: aplikacja na doradcę marketingowego).
W zgłoszeniu/CV proszę zamieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Oferty bez powyższej klauzuli nie będą przez nas rozpatrywane.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.