Instytut Spraw Obywatelskich, w związku z prowadzeniem Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej Centrum KLUCZ poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
Specjalista ds. zamówień publicznych wspiera podmioty ekonomii społecznej (PES) i przedsiębiorstwa społeczne (PS) w procesie ubiegania się o zamówienia publiczne oraz wspiera samorząd w stosowaniu społecznie odpowiedzialnych zamówień publicznych.
Specjalista ds. zamówień:
- rozpoznaje potrzeby i potencjału biznesowego PES i PS oraz ocenia możliwości ubiegania się o zamówienia publiczne;
- wspiera w postępowaniach prowadzonych w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych, w tym przy przygotowywaniu opinii, analiz, projektów pism,
- organizuje działania edukacyjne dla przedstawicieli JST z zakresu obowiązujących przepisów prawa zamówień publicznych i współpraca z nimi celem wprowadzenia zapisów i założeń do strategii rozwiązywania problemów społecznych, lokalnych strategii rozwoju, w zakresie społecznie odpowiedzialnych zamówień publicznych,
- organizuje działania edukacyjne z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych, w celu zapoznania PES/PS z obwiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
- informuje PES/PS o zmieniających się regulacjach prawnych z zakresu zamówień publicznych,
- opracowuje dobre praktyki z zakresu realizacji przez PES/PS zamówień publicznych,
- wspiera PES/PS w pozyskiwaniu dostępnych poręczeń wadialnych, wykonania umowy lub usunięcia wad i usterek.
W czasie swojej pracy doradca współpracuje z innymi doradcami oraz instytucjami zewnętrznymi w celu jak najlepszej realizacji planu działania.
Kto jest klientem?
- Istniejąca już organizacja pozarządowa (fundacja/ stowarzyszenie/ spółdzielnia socjalna/ spółka z o.o. not for profit), która chce się rozwijać i pozyskiwać środki na działalność w wyniku świadczenia usług pozyskanych w ramach zamówień publicznych,
- przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego odpowiedzialni za ogłaszanie zamówień publicznych.
Jakie są nasze wymagania wobec kandydata?
- Wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu prawa, administracji lub pokrewne);
- Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych.
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Umiejętność negocjacji;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Wysoka motywacja do pracy;
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Doświadczenie w realizacji zamówień publicznych, w tym z wykorzystaniem klauzul społecznych.
Co oferujemy?
- Umowa o pracę.
- Elastyczne godziny pracy.
- Dobrą atmosferę pracy.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznym zespole.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Perspektywy rozwoju zawodowego.
Oferta dotyczy stanowiska łączącego pracę w biurze w Łodzi z pracą w terenie na terenie powiatów woj. łódzkiego: m. Łódź, zduńskowolski, łaski, pabianicki, łódzki-wschodni, tomaszowski, rawski, opoczyński.
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV oraz krótki list motywacyjny do dnia 20 października 2023 r. na adres e-mailowy: ilona.pietrzak@instytut.lodz.pl (z tytułem wiadomości: aplikacja na specjalistę ds. zamówień publicznych).
W zgłoszeniu/CV proszę zamieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Oferty bez powyższej klauzuli nie będą przez nas rozpatrywane.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.