Polski Ład – w pierwszych dniach stycznia to sformułowanie jest na ustach każdego. Przygotowaliśmy dla Was aż pięć terminów webinarów, podczas których dowiecie się, jak żyć w nowej rzeczywistości.
Najważniejsze informacje
Prezentujemy Państwu dwa rodzaje spotkań. Można wziąć udział tylko w spotkaniu Oswajamy Polski Ład – informacje podstawowe, tylko w spotkaniu Temat: Oswajamy Polski Ład – spotkanie w formie „pytania i odpowiedzi” lub w obu spotkaniach.
Temat: Oswajamy Polski Ład – informacje podstawowe
Program spotkania:
- Nowy gospodarczy Polski Ład – obszary zmian.
- Polski Ład w podatkach.
- Polski Ład w składce zdrowotnej.
- Polski Ład – nowe ulgi i zwolnienia dla pracowników.
- Specyficzne rozwiązania przewidziane w Nowym Ładzie.
- Nielegalne zatrudnienie w Polskim Ładzie.
- Zmiany w amortyzacji i leasingu w PIT i CIT w Polskim Ładzie.
Termin (trzy do wyboru):
26.01.2022 – godz. 10:00 – 14:00 – zapisy zostały zakończone
29.01.2022 – godz. 9:00 – 13:00 – zapisy zostały zakończone
24.02.2022 – godz. 9:00 – 13:00 – zapisy zostały zakończone
Temat: Oswajamy Polski Ład – spotkanie w formie „pytania i odpowiedzi”
Spotkanie będzie pogłębiało zagadnienia związane z Polskim Ładem. Poruszone zostaną tematy, które najbardziej interesowały uczestników podczas spotkania Oswajamy Polski Ład – informacje podstawowe. W formularzu zgłoszeniowym można również zostawiać swoje konkretne pytania, na które nasza prowadząca odpowie podczas spotkania.
Termin (dwa do wyboru):
02.02.2022 r. – godz. 9:00 – 13:00 – zapisy zostały zakończone
03.02.2022 r. – godz. 9:00 – 13:00 – zapisy zostały zakończone
Miejsce: ZOOM
Jak dołączyć do spotkania na ZOOM?
ZOOM jest prostą w obsłudze aplikacją do organizacji spotkań online. Wszystkie osoby, które zakwalifikują się do udziału w spotkaniu otrzymają link umożliwiający dołączenie do szkolenia. Jeśli nie korzystałeś jeszcze z ZOOMa, obejrzyj krótki tutorial
Webinar poprowadzi Justyna Janota:
Absolwentka studiów magisterskich z zakresu finansów publicznych i podatków, kontynuowała edukację na studiach podyplomowych z zakresu rachunkowość, a następnie z audytu wewnętrznego i kontroli finansowej. Skończyła studia doktoranckie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. W 2015 roku ukończyła studia podyplomowe „Menager Ekonomii Społecznej”. Jest prezesem dwóch fundacji oraz dwóch spółek. Posiada certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów (certyfikat nr 56325/2012), zajmuje się przede wszystkim działalnością podmiotów ekonomii społecznej z ujęciu prawnym, rachunkowym i podatkowym. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując wiele lat w Izbie Skarbowej w Katowicach oraz w Urzędzie Miasta Katowice. Pełniła również funkcję członka Samorządowego Kolegium Odwoławczego. Justyna Janota, jako ekspert w zakresie oceny projektów EFS POWER, posiada certyfikaty Ministerstwa Rozwoju potwierdzający zakończenie szkoleń i zdanie egzaminu w obszarze kwalifikowalności wydatków oraz wytycznych w zakresie trybów wyborów projektów na lata 2014-2020. Autorka publikacji poświęconych tematyce aspektów prawnych, rachunkowych i podatkowych oraz dotyczących podmiotów ekonomii społecznej i pomocy publicznej. Trener, wykładowca i doradca.
Dla kogo?
Zapraszamy:
- organizacje pozarządowe działające w jednym z powiatów: łaskim, łódzkim-wschodnim, opoczyńskim, pabianickim, tomaszowskim, rawskim, zduńskowolskim (bez względu, czy prowadzą bądź nie działalność ekonomiczną),
- organizacje pozarządowe z Łodzi prowadzące aktywnie działalność ekonomiczną,
- osoby indywidualne (w tym przedsiębiorców) z powiatów: łaskim, łódzkim-wschodnim, opoczyńskim, pabianickim, tomaszowskim, rawskim, zduńskowolskim.
Jak się zapisać?
Aby dołączyć do spotkania należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Zgłoszenia przyjmujemy najpóźniej na dzień przed datą webinaru.
Przed zarejestrowaniem na wydarzenie zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną:
- dla przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej i samorządów z 7 powiatów woj. łódzkiego: łódzkiego-wschodniego, pabianickiego, łaskiego, tomaszowskiego, rawskiego i opoczyńskiego, zduńskowolskiego
- przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej zarejestrowane w Łodzi, prowadzących działalność ekonomiczną (tj. aktywną działalność odpłatną lub posiadające wpis do Rejestru Przedsiębiorców)
WAŻNE: wypełnienie formularza rejestracyjnego nie jest równoznacznie z automatycznym dopisaniem do listy uczestników. Zgłoszenia będą weryfikowane i zatwierdzane przez organizatora w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia.
Udział w webinarach jest bezpłatny.
Więcej informacji udziela:
Karolina Fijołek-Głowacka
e-mail: karolina.fijolek@instytut.lodz.pl
tel. 512 034 281