Wycena szkolenia – „Techniki sprzedaży i negocjacji”

Instytut Spraw Obywatelskich w Łodzi zwraca się z prośbą o informację o szacunkowej cenie poprowadzenia szkolenia „Techniki sprzedaży i negocjacji”. Prosimy o podanie szacunkowej ceny brutto 1 godziny dydaktycznej szkolenia (45 minut) w przypadku: szkolenia 1-dniowego (8 godzin dydaktycznych), szkolenia 2-dniowego (16 godzin dydaktycznych). Wymagany zakres programu szkolenia: Wprowadzenie w negocjacje Sprzedaż a negocjacje Negocjacje w biznesie Trudne sytuacje w negocjacjach Informację prosimy przesłać na adres mailowy …

Czytaj dalejWycena szkolenia – „Techniki sprzedaży i negocjacji”

Przerwij eksperyment. Wszyscy jesteśmy królikami doświadczalnymi. Ty też!

Na co dzień w ramach inicjatywy Centrum KLUCZ zajmujemy się wspieraniem ekonomii społecznej. Promujemy lokalne przedsiębiorstwa, które w swojej działalności stawiają na zrównoważony rozwój. Pomimo tego jako konsumenci wciąż nie mamy pewności, kto i co stoi za kupowanymi przez nas produktami. Dlatego zachęcamy Was do obejrzenia spotu i podpisania petycji inicjatywy „Wolne od GMO? Chcę wiedzieć!”. Podobnie jak laboratoryjne króliki doświadczalne jesteśmy poddawani eksperymentom. Stojąc przed sklepowymi półkami nie wiemy, czy wybierane …

Czytaj dalejPrzerwij eksperyment. Wszyscy jesteśmy królikami doświadczalnymi. Ty też!

Poszukujemy organizatora wizyty studyjnej

Zapraszamy do składania ofert dotyczących zorganizowanie dwudniowej wizyty studyjnej w podmiotach ekonomii społecznej (PES), której celem jest poznanie specyfiki funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej spoza obszaru województwa łódzkiego. Zakres zamówienia: 1. Wizyta w minimum 5 PES prowadzących czynną działalność gospodarczą, o różnym profilu działalności. 2. Zaprezentowanie i omówienie dobrych praktyk w funkcjonowaniu wizytowanych PES. 3. Zapewnienie materiałów dla uczestników wizyty studyjnej. 4. Zapewnienie …

Czytaj dalejPoszukujemy organizatora wizyty studyjnej

Blok szkoleniowy dla osób zakładających przedsiębiorstwa społeczne

W dniach 17-28 października 2016 r. organizujemy blok szkoleniowy dla grup inicjatywnych, które przystępują do zakładania nowych przedsiębiorstw społecznych w ramach naszego projektu. W szkoleniach wezmą udział członkowie grup inicjatywnych, które złożyły formularze rekrutacyjne w I i II naborze na dotacje służące utworzeniu miejsc pracy w nowych przedsiębiorstwach społecznych. W ramach bloku uzyskają kompleksową wiedzę oraz umiejętności dotyczące zarówno formalnych kwestii związanych z tworzeniem i prowadzeniem spółdzielni, fundacji czy stowarzyszenia, jak …

Czytaj dalejBlok szkoleniowy dla osób zakładających przedsiębiorstwa społeczne

Znamy wyniki oceny biznesplanów w ramach I naboru

Komisja Oceny Biznesplanów podjęła decyzję, które podmioty otrzymają bezzwrotną dotację i będą mogły sfinansować powstanie nowych miejsc pracy. Komisja oceniała biznesplany złożone przez osoby prawne w ramach I naboru na wsparcie na utworzenie miejsca pracy. Zapoznaj się z listą rankingową po ocenie biznesplanów Już niedługo: powstaną dwie nowe spółdzielnie zakładane przez osoby prawne, jedna fundacja i jedno stowarzyszenie przekształcą się w przedsiębiorstwa społeczne, w dwóch już istniejących …

Czytaj dalejZnamy wyniki oceny biznesplanów w ramach I naboru

Szkolenie „Podstawy rachunkowości w podmiocie ekonomii społecznej – o dobrej współpracy zarządu i księgowości”

Co jest jednym z najważniejszych czynników sukcesu organizacji? Dobra współpraca zarządu i księgowości 🙂 Jeśli chcesz dowiedzieć się: jakie są podstawowe obowiązki członków zarządu w zakresie finansów, jak czytać i rozumieć sprawozdania finansowe organizacji, jaki jest podział odpowiedzialności między zarządem a księgowym, jak wspólnie dbać, a by sprawozdanie finansowe organizacji było wiarygodne i czytelne, to zapraszamy Cię na szkolenie „Podstawy rachunkowości w podmiocie ekonomii społecznej – o dobrej współpracy zarządu …

Czytaj dalejSzkolenie „Podstawy rachunkowości w podmiocie ekonomii społecznej – o dobrej współpracy zarządu i księgowości”

Szkolenie „Copywriting & webwriting – Jak pisać teksty, które sprzedają?”

Zapraszamy na dwudniowe bezpłatne szkolenie „Copywriting & webwriting –  Jak pisać teksty, które sprzedają?”, które poprowadzi Artur Jabłoński. Termin: 12.10 (środa) i 13.10 (czwartek) w godz. 9-17. Miejsce: Hotel INESS, Wróblewskiego 19/23, Łódź Uczestnicy: Zapraszamy przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej  (fundacji i stowarzyszeń prowadzących działalność gospodarczą i/lub aktywną działalność odpłatną pożytku publicznego, spółdzielni socjalnych i spółek non profit) zarejestrowanych na terenie Łodzi. W …

Czytaj dalejSzkolenie „Copywriting & webwriting – Jak pisać teksty, które sprzedają?”

Poznaj podstawy prawne odpowiedzialności członków zarządów organizacji pozarządowych

Każde stowarzyszenie i fundacja działa poprzez swoje organy w sposób przewidziany w ustawach i statucie. Organem obowiązkowym w organizacji pozarządowej jest zarząd. Zarząd NGO, w swoich działaniach na zewnątrz,  decyduje o kontaktach z partnerami (mediami, administracją publiczną, dostawcami usług czy sponsorami), pozyskuje pieniądze na działalności a w swoich działaniach wewnętrznych zarządza nimi  i odpowiada za pracę organizacji. Drugim, po zarządzie, ważnym organem w organizacji pozarządowej jest organ kontroli wewnętrznej i nadzoru. W stowarzyszeniu …

Czytaj dalejPoznaj podstawy prawne odpowiedzialności członków zarządów organizacji pozarządowych

Byliśmy na I Łódzkich Targach Ekonomii Społecznej

23 września 2016 r. byliśmy na I Łódzkich Targach Ekonomii Społecznej. ŁTES były doskonałą okazją do zaprezentowania oferty i działalności Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej Centrum KLUCZ. Targi odbywały się na ul. Piotrkowskiej, dzięki czemu z ofertą OWES oraz podmiotów ekonomii społecznej mogli zapoznać się łodzianie, którzy wybrali się na spacer czy zakupy. Wśród podmiotów prezentujących swoją ofertę były także te, które wspiera OWES Centrum KLUCZ. Były to m.in.: …

Czytaj dalejByliśmy na I Łódzkich Targach Ekonomii Społecznej

Lista biznesplanów zakwalifikowanych do oceny merytorycznej (I nabór)

Zakończyliśmy ocenę formalną wniosków o bezzwrotne wsparcie na utworzenie miejsc pracy w nowym lub istniejącym przedsiębiorstwie społecznym. Wszystkie złożone wnioski przeszły ją pozytywnie. Teraz czas na pracę Komisji  Oceny Biznesplanów. Już wkrótce poznamy listę rankingową podmiotów, które ubiegają się o dotację. Zapoznaj się z listą wniosków skierowanych do Komisji Oceny Biznesplanów  

Dodaj nam MOCy!

Od 2004 roku działamy na rzecz zmiany społecznej. Bo DNA Instytutu Spraw Obywatelskich to walka o dobro wspólne i mobilizowanie obywateli do działania. O dobro, które jest bliskie każdej i każdemu z nas, jak np. czyste powietrze, cisza za oknem, bezpieczna żywność czy wspólna przestrzeń. Oraz o dobro, które jest tylko pozornie dalekie: obywatelską inicjatywę ustawodawczą, referendum czy radę pracowników.

By działać skutecznie, potrzebujemy stałego i pewnego budżetu. Pomóż nam stawić czoła codziennym wyzwaniom. Dorzuć się do działań Instytutu.

Dziewczynka z uniesioną pięścią, w stroju superbohaterki z biało-czerowną peleryną