Od dnia 7 lipca 2020 r. do wyczerpania środków lub do 21 lipca 2020 r. odbędzie się nabór Wykonawców w ramach zakupów produktów i usług w podmiotach ekonomii społecznej i przedsiębiorstwach społecznych w związku z przeciwdziałaniem skutkom wystąpienia COVID-19.
Kto może wnioskować o zakup produktów/usług?
Podmiot ekonomii społecznej (PES)/ przedsiębiorstwo społeczne (PS):
- spełniający definicję określoną w Regulaminie ogólnym udziału w Projekcie „Łódzki Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej” w par. 2 pkt. 10 i 12;
- zarejestrowany na terenie subregionu IV woj. łódzkiego, tj. w mieście Łodzi.
Jakie zakupy mogą być sfinansowane?
Zapoznaj się z katalogiem zakupów i usług, które mogą być sfinansowane
Do kogo mogą trafić nieodpłatnie produkty i usługi?
Produkty i usługi zakupione od PES/PS będą przekazywane nieodpłatnie korzystającym z nich podmiotom (instytucjom, podmiotom ekonomii społecznej), które przeznaczą je:
- dla swojego personelu zaangażowanego w przeciwdziałanie skutkom wystąpienia COVID-19;
- osób, na rzecz których te podmioty działają, w tym zwłaszcza: seniorów, osób z niepełnosprawnościami, osób bezdomnych, dzieci w pieczy zastępczej, osób w trudnej sytuacji w związku z wystąpieniem COVID-19;
- na własne potrzeby, w celu minimalizowana skutków wystąpienia COVID-19.
W wyjątkowej sytuacji PES/PS może świadczyć usługi/ przekazać produkty osobom fizycznym, które znalazły się w trudnej sytuacji w związku z wystąpieniem COVID-19, bez pośrednictwa innych podmiotów.
WAŻNE: nastąpiła zmiana Regulaminu
Prosimy o zapoznanie się z nową wersją Regulaminu. Zmiany nastąpiły w pkt. 8 – zwiększono łączną kwotę przeznaczoną na zakupy oraz w pkt. 19 – wydłużono termin, do którego powinny być dostarczane faktury.
Maksymalna wartość zakupu od jednego Wykonawcy może stanowić iloczyn kwoty 4.000,00 zł brutto i liczby miejsc pracy w podmiocie (obliczana na podstawie liczby osób zgłoszonych do ubezpieczenia społecznego na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę), jednak kwota ta nie może przekroczyć 40.000,00 zł brutto.
Faktury za usługi/produkty zgłoszone w zamówieniu powinny wpłynąć do Zamawiającego do 30 września 2020 r.
Jak złożyć formularz zamówienia?
Nabór będzie trwał od 7 lipca 2020 r. od godz. 8.00 do wyczerpania środków lub do 21 lipca 2020 r. do północy. [WAŻNE: skróceniu uległ czas trwania naboru]
Dokumenty w wersji elektronicznej (tj. skan/ zdjęcie podpisanego zlecenia zamówienia + potwierdzenia zapotrzebowania) należy przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: marta.wojcik@instytut.lodz.pl
w tytule wiadomości podając: Zakup produktów i usług w PES i PS w związku z przeciwdziałaniem skutkom wystąpienia COVID-19 [Łódź]
Na komplet dokumentów zamówienia produktów/usług składają się:
- zlecenie zamówienia (załącznik nr 1 do Regulaminu)
- w przypadku realizacji zamówienia na rzecz instytucji/podmiotu ekonomii społecznej: potwierdzenie zapotrzebowania ze strony podmiotu, o którym mowa w pkt. 9 Regulaminu (w formie pisemnej lub e-mail)
- w przypadku realizacji zamówienia na rzecz osób fizycznych: oświadczenie o istniejącym zapotrzebowaniu dla osób fizycznych WAŻNE: w przypadku planowanego przekazania produktów/usług osobom fizycznym prosimy o wcześniejszy kontakt z OWES
Po wykonaniu zamówienia Wykonawca przedstawia OWES potwierdzenie dostarczenia usług/produktów:
Jesteś zainteresowana/-y zakupem produktów/usług od Twojego podmiotu ekonomii społecznej/przedsiębiorstwa społecznego przez OWES Centrum KLUCZ? Skontaktuj się z nami:
Małgorzata Nadolska, e-mail malgorzata.nadolska@instytut.lodz.pl, tel. 512 034 283
Marta Wójcik, e-mail marta.wojcik@instytut.lodz.pl, tel. 519 300 636