Co jest jednym z najważniejszych czynników sukcesu organizacji? Dobra współpraca zarządu i księgowości 🙂
Jeśli chcesz dowiedzieć się:
- jakie są podstawowe obowiązki członków zarządu w zakresie finansów,
- jak czytać i rozumieć sprawozdania finansowe organizacji,
- jaki jest podział odpowiedzialności między zarządem a księgowym,
- jak wspólnie dbać, a by sprawozdanie finansowe organizacji było wiarygodne i czytelne,
to zapraszamy Cię na szkolenie „Podstawy rachunkowości w podmiocie ekonomii społecznej – o dobrej współpracy zarządu i księgowości”.
Termin i miejsce szkolenia: 14 października (piątek) 2016 r., Pabianice, Hotel Włókniarz, ul. Kilińskiego 34.
Zapoznaj się z programem szkolenia
Kto może wziąć udział w szkoleniu:
Szkolenie przeznaczone jest wyłącznie dla organizacji pozarządowych prowadzących działalność ekonomiczną (tzn. prowadzących czynną działalność odpłatną i/lub posiadających wpis do Rejestru Przedsiębiorców), dla spółdzielni socjalnych oraz spółek non-profit i not-for-profit.
Do udziału w szkoleniu zapraszamy podmioty z województwa łódzkiego, które posiadają siedzibę na terenie jednego z następujących powiatów: zduńskowolski, łaski, łódzki-wschodni, pabianicki, opoczyński, tomaszowski lub rawski.
Zachęcamy, aby na szkolenie zgłaszali się zarówno członkowie zarządu, jak i księgowi z danej organizacji. W przypadku dużej liczby zgłoszeń do udziału w szkoleniu zakwalifikujemy maksymalnie dwie osoby z organizacji.
Wypełnij formularz zgłoszeniowy
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Piotrem Pietrzakiem:
piotr.pietrzak@instytut.lodz.pl, tel. 42 630 17 49; 519 300 642